هتل نووتل دیره دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل نووتل دیره



هتل چهار ستاره نووتل دیره سیتی سنتر در منطقه دیره  و در کنار مراکز خرید شهر واقع شده است. با یک رانندگی کوتاه از این هتل می‌توان به مرکز تجارت جهانی دبی رسید. همچنین برای رفتن به فرودگاه بین المللی دبی حدود ۵ دقیقه رانندگی لازم است. نزدیکترین ایستگاه مترو با ۴ دقیقه پیاده‌روی در دسترس می‌باشد. جاذبه‌هایی مانند زمین گلف در خور دبی  و باشگاه قایق‌های تفریحی فقط ۲ کیلومتر با هتل نووتل  فاصله دارند.
 

Dubai_Hotels


در طراحی اتاق‌های هتل نووتل دیره سیتی سنتر از رنگ‌های روشن استفاده شده است. تلویزیون ال سی دی ۲۶ اینچ نصب شده برروی دیوار، میز کار بزرگ، یخچال، قهوه/ چای ساز از امکانات اتاق‌های این هتل می‌باشد. در برخی از اتاق‌ها اجازه سیگار کشیدن داده شده است. خدمات اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. در حمام هر اتاق نیز وان و سشوار به همراه لوازم بهداشتی قرار داده شده است. دسترسی به اینترنت رایگان در کل هتل امکان‌پذیر می‌باشد.
 

Dubai_Hotels


برای گذراندن اوقات فراغتتان در هتل نووتل دیره سیتی سنتر می‌توانید برای شنا سری به استخر شیک روباز هتل بزنید و یا بر روی صندلی‌های کنار آن حمام آفتاب بگیرید.
 

Dubai_Hotels


باشگاه تناسب اندام هتل هم گزینه خوبی برای توجه به سلامت بدن در سفر است. از دیگر خدمات رایگان هتل پارکینگ آن است.
مهمانان هتل نووتل دیره سیتی سنتر می‌توانند با خوردن غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران لذت ببرند و یا از بین انواع شیرینی‌ها در قنادی هتل که بصورت ۲۴ ساعته باز است شیرینی موردعلاقه خود را انتخاب و نوش جان نمایند. ۲ کافه بار در هتل نیز وجود دارد که در تمام ساعات می‌توانید از نوشیدنی‌ها و یا تنقلات آن سفارش دهید.
 

Dubai_Hotels





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: